Starbucks
Starbucks, uw favoriete Amerikaanse merk!
Vind uw Starbucks producten op onze Amerikaanse online kruidenierswinkel!
Wat is de geschiedenis van dit merk?
De eerste Starbucks winkel werd geopend in Seattle in 1971 door drie partners: Jerry Balding, een leraar Engels, Zev Siegl, een leraar geschiedenis, en schrijver Gordon Bowker. De drie ondernemers werden geïnspireerd door brander Alfred Peet, die ze persoonlijk kenden, en openden hun eerste zaak waar ze hoogwaardige Juliette-koffiebonen en -machines verkochten.
Sinds de oprichting heeft de koffie van Starbucks een hoge vlucht genomen en is het een internationaal merk geworden. Het bedrijf groeide snel met de introductie van zijn espressodranken en in 1986 had de netto-omzet 23,8 miljoen dollar bereikt.
In 1987 werd gestart met franchising en in 1994 lanceerde het bedrijf officieel Starbucks-winkels buiten de Verenigde Staten in Groot-Brittannië. In juli 1996 lanceerde het bedrijf zijn "ShopMail" mobiele telefoondienst, waarmee klanten online producten konden bestellen, hun bestelling konden volgen en via de mobiele telefoon konden betalen.
In 1998 lanceerde het bedrijf "My Starbucks Card", waarmee kaarthouders beloningssterren kunnen verdienen op basis van het aantal aankopen met de kaart.
Hoeveel smaken zijn er in dit assortiment?
Starbucks introduceerde onlangs zijn gebrande, biologische en speciale koffiesoorten, waaronder zijn nieuwe Dark Roast biologische koffie. Het merk biedt ook verschillende seizoensgebonden en limited-time variëteiten. Het assortiment omvat koffie met hele bonen en gemalen koffie, espressopods en aanpasbare dranken zoals lattes, macchiato's, koude brouwsels en ijsdranken.
Ontdek het allemaal op onze Amerikaanse markt!
De grootste voordelen?
- Een enorm assortiment: Verschillende brandingen van biologische en speciale koffies, pods en dranken.
- Een sterk en betrouwbaar merk: Topkwaliteit koffiebonen van over de hele wereld en uitstekende sociale media betrokkenheid.
- Waar voor je geld: Je kunt een single serve drankje bestellen of je eigen aangepaste drankje samenstellen en betalen per aantal porties.
- Verscheidenheid en gemak: Bestel een drankje van één portie of maak je eigen drankje op maat en betaal op basis van je behoeften en gemak.
- Gemak: U kunt vooraf bestellen en uw bestelling volgen, mobiel betalen en punten verdienen voor elke aankoop die u met uw kaart doet.
- Robuuste en stabiele website: Online bestellen, productinformatie en belonings- en loyaliteitsprogramma's.
Filters
Filters
2 producten
Sorten bij
Sorten bij
Wij ruimen onze rommel op.
Het bezorgen van e-commercebestellingen laat een CO₂-voetafdruk achter. Daarom steunen we geverifieerde bedrijven die CO₂ uit de lucht halen.
DE BIJDRAGE VAN DEELNEMENDE MERKEN EN KLANTEN
44+
miljoen
Koolstofneutrale bestellingen
30+
duizend
Ton koolstof verwijderd
DAT IS ZOIETS ALS...
3
miljard
Smartphones opgeladen
126
miljoen
Kilometers afgelegd per benzineauto
ZO WERKT HET
De CO₂-voetafdruk van elke bezorging wordt berekend op basis van gewicht, verzendmethode en afgelegde afstand. Wij neutraliseren deze uitstoot door geverifieerde koolstofverwijderingscredits te kopen van baanbrekende projecten.
EEN POSITIEVE BIJDRAGE LEVEREN
Met jouw aankoop sluit je je aan bij een community van proactieve merchants die zich vol inzetten voor een duurzame toekomst. Samen hebben we uitstoot verwijderd voor meer dan 44 miljoen bezorgingen en meer dan 30 duizend ton koolstof uit de lucht gehaald.
ONZE PLANEET TOEKOMSTBESTENDIG MAKEN
We werken samen met een netwerk van baanbrekende koolstofverwijderingsbedrijven die zijn gescreend door het handelsplatform Shopify.